jahopp

Nej nu är kl 04:33 o kan inte sova alldeles för mycket tankar i huvudet. Mest kanske för att jag ska åka till Rhodos och jobba den 9e maj vilket är mitt drömjobb och jag bara längtar så himla galet :P sen är det väl den här saken med att vara singel igen:P jag känner att jag måste sluta med de här långa bråkiga o hopplösa förhållandena som inte leder någon vart. Ett par månader på Rhodos tror jag kan få mig att ändra min livssyn på tjejer och förhållanden vem vet ? ne får säga som en vis man en gång sa ( You need to stop being sad. When I get sad, I stop being sad, and be AWESOME instead. True story.)


Nej i morrn blir det Jessheim med tobbe gå på stan o käka lite osv. Ja känner mig Riktigt taskig som gör såhär mot han jag får honom att satsa allt verkligen allt pengar osv på att åka o söka jobb i norge o sen bara drar te rhodos :/ men kan ju inte låta mitt drömjobb slippra igenom fingrarna det går ju inte :P

Sen i helgen kommer nog Heidi o kompis till henne o ska sova här hela helgen myspys ^^

iaf god natt/god morgon tror ärligt det blir lite mer bloggande nu framöver hehe;P

Kommentarer
Postat av: Cindie

Hej på dej! Tack så mycket! :D det var riktigt roligt att dansa på scen inför en massa folk! inte nog med det; folk över hela världen tittade på oss live via internet också. hur coolt är inte det?!



där ser man, vad bra! grattis! jag åker nu på söndag :) då ses vi där!

2010-04-07 @ 13:27:21
URL: http://cindies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0