first day

Igår va min första dag på jobbet och de va jääääävla massa att hålla reda på. En massa jävla linjer och lamper och koder man skall kunna som egentligen de andra anställda fått gå igenom en 10 dagars kurs för medans jag och de andra 9 får lära oss allt på 3 dagar och börja redan på torsdag XD.

fick dessutom reda på att jag är den enda i hela gruppen om nu kanske inte den enda på hela rampen på flygplatsen som inte har körkort :/ ( rampen = all personal som jobbar med bagage och liknande under terminalen)

flyg direkt till Thailand ( främre däcket är lika stort som mig det ser bara mindre ut på avstånd och på kort men tänk er mig 1,86 bredvid framhjulet och hjulet är större)

fick lyssna på den här bjässen också ^^ flyget ska direkt till bankok :S iaf främre hjulet på planet är högre än vad jag är så ni kan ju tänka er hur stort fan skapet är XD btw jag är 1,86



Kommentarer
Postat av: Din bby :)

tårar i ögonen. förlåt att ja inte svara på smsen men min gratis sms gick ut :/ så mitt svar gick aldrig att skicka! Ja älskar dig så jävla jävla mycke! Fixa ditt schema så ja får se när du är ledig! Älskar dig, kom hem snart<3

2009-06-30 @ 08:19:10
URL: http://lingefors.blogg.se/
Postat av: DIN BBY

Svar: Hur kommer de sig att du kan rata med din mamma men inte med mig, du förstår inte hur mycke ja gråter om nätterna. De känns verkligen som att de inte är vi längre. Eftersom vi inte ens kan prata med varandra, vi kommer kanske inte ses på 3 månader. Ja fattar inte att du inte saknar mig o längtar hem!? Ja fattart bara inte!

2009-06-30 @ 08:23:12
Postat av: Anonym

det ryktas att ni ska till turkiet i september ?

2009-06-30 @ 16:53:35
URL: http://denym3.blogg.se/
Postat av: Anonym

när åker ni då ? har ni bokat eller?

vi ska också dit i september.

2009-06-30 @ 17:31:40
URL: http://denym3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0