Specialen

Fick jobba på ett band som kallas specialen det är där allt bagage som blir felsorterat i systemet kommer eller de som missat sin flight och ska på nästa till samma ställe. hände inte så mycket där mest att man va tvungen och sortera efter en lista men hände en liten rolig sak

jag fick in en "tralle" som de heter de där släpvagnarna. som va full med bagage som skulle sorteras ut och i där så va de en jävla massa fyrkantiga väskor och vanliga väskor som skulle till stockholm så jag kollade lite noga o visst fan va de lite kul de jag såg. de va nämligen Moneybrother´s musik utrustning som låg i trallen tillsammans med deras bagage haha lite kul ja undrar vad som hade hänt om jag hade gömt den trallen i några dagar^^

btw strök för numret till deras ljud och ljustekniker kanske inte så smart att lägga ut det :P

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt med ledig dag i morgon?! ha en skön sovmorgon;)

2009-07-07 @ 18:28:48
Postat av: Tja!

Aa för censur är jävligt svårt att ta bort.

Lol...

2010-01-04 @ 04:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0