brun med blåmärken

hade min första riktiga arbetsdag igår, är lite sliten och lite blå märken men annars helt ok. jobbar hela helgen nu 06:00 till 15:00 fre,lör,sön men även 06:00 till 15:00 mån,tis så jobbar 5 dar i streck nu fre,lör,sön,mån,tis sen en dag ledig sen jobba två dagar 14:00 till 22:00 tors,fre sen ledig sen 14:00 till 22:00 på söndag men det är allt jag vet än sålänge

+ att allt blir en helvetes mer komplicerat när man inte har körkort för kan inte arbeta tiderna dom vill att jag ska arbeta så jag måste ringa in och säga till dom att jag inte kan då och då när jag igentligen bara skall arbeta och le o va glad att jag har jobb

för vi är 10 st som börjat arbeta nu alltså vi är 10 st utav 50 sökande som fått jobb varav 2 av oss 10 fick hoppa in för 2 hade tackat nej och jag var inte en utav dem utan jag var en av de första de sa ja till och jag är den enda utan körkort så jag ska egentligen va den gladaste men är lite jobbigt att jag inte kan arbeta när de vill.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så kul att du verkar trivas på jobbet och att det är bra killar du jobbar med. Vi hörs kanske i helgen någon dag.Kram Mamma

2009-07-02 @ 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0