50 cents bror

jo just de ja

jag svär på gud att 50 cents tvilling bror jobbar på rampen där jag är helt sjukt lik man kan vara någon :O

sen så va det någon som sa att jag tydligen är sten lik en som jobbar på SAS där nere också o börja ta fram bilder på facebook men nee ja vet inte riktigt om de :/XD

men iaf det är jävligt shyssta människor som jobbar där nere :) jag frågade en snubbe om vart han köpte sin cola och han sa längst ner och ut till vänster så jag sprang ju ut och leta men hitta inte så kom ja tillbaka o han ba
hitta du inte
Jag : ne fan :/
2 min senare kommer han med med en sån bil som man kör vagnar med (btw de väger 3,5 ton) och ba fan hoppa in så körde han ut mig till cola automaten och skjutsa mig tillbaka så jag kunde få cola ^^ jävla schyssta people där asså ^^

Nu satte sprängalarmet igång här utanför så snart smäller de väl
nu fan smällde vibrera i hela marken ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0